+

Ingyenes kiszállítás 50.000 Forint feletti megrendelés esetén (szállítási módok).

Általános Szerződési Feltételek

Az Infortech Webáruház a HUMANsoft AHT Kft. tulajdona.
Cégjegyzékszám: cg.:01-09-678531
Adószám: 11824253-2-42
Cím: 1155 Budapest, Tóth István u. 105. Tel.: +361-414-4040 Fax: +361-414-4049
email: info@infortech.hu vialan@humansoftaht.hu

Tárhelyszolgáltató: DotRoll Kft. 1148 Budapest, Fogarasi út 3-5.

Áruházunkban csak kiváló minőségű, raktáron lévő termékeket árusítunk.
Minden termék személyesen is megvásárolható, készpénz fizetéssel vagy azonnali átutalással cégünk telephelyén (1155 Budapest, Tóth István u. 105.) munkanapokon 8.30 és 17 óra között.

Bármilyen, a termékeinkkel kapcsolatos szakmai kérdéssel képzett, nagy szakmai gyakorlattal rendelkező munkatársainkhoz fordulhat (Tel.: 1-414-4040, 1-414-4048).
Az áruházban feltüntett árak az általános forgalmi adót tartalmazzák. Minden termék mellé a gyártó által biztosított termékinformációs anyagot vagy cégünk által készített magyar nyelvű leírást adunk.

Cégünk szerződött partnere a GLS futárszolgálat

Szállítási költségek (GLS):
utánvéttel: 2480 Ft
előreutalással: 1980 Ft (50.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes!)

Fizetési módok (GLS)
Utánvét: a GLS futárjának készpénzzel vagy bankkártyával
Utalás: A megadott számlázási címre kiállítjuk a számlát, ezt e-mailben átküldjük, Ön átutalja az áru ellenértékét, és miután a számlánkon jóváíródott az összeg, átadjuk az árut a számla eredeti példányával együtt a GLS futárszolgálatnak.
A számlán a szállítás költségét külön tételként tüntetjük fel, ez közvetített szolgáltatást is tartalmaz.
Ha személyes átvételt választott, értesítjük, amint az áru ellenértéke számlánkon jóváíródott. A megrendelt áru ezután átvehető telephelyünkön munkanapokon 8.30 és 17 óra között.

Áruházunkban a minimális rendelési érték: 5000 Ft.

Kiszállítás ideje
A munkanapon 13 óráig beérkező utánvétes rendeléseket még aznap átadjuk a futárnak. Az utánvétes rendelést mindig telefonos egyeztetés előzi meg, ezért kérjük valós telefonszámot adjon meg!
Előreutalás esetén, ha 13 óráig megérkezik az áru ellenértéke számlánkra, még aznap átadjuk a csomagot a futárnak.

A GLS futárszolgálat a feladást követő munkanapon 8 és 16 óra között kézbesíti Önnek az árut. Kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol ebben az időszakban tartózkodik valaki.
Ügyeljen a pontos címzésre (emelet/ajtó; cégnév, ha a munkahelyére kéri a szállítást stb.), mert az "elégtelen címzés" miatt hozzánk visszaérkező csomagot nem áll módunkban saját költségünkre újra elküldeni.
A megadott szállítási feltételek csak magyarországi címre érvényesek!
Utánvéttel kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

GLS csomagpont-kereső >>>

3. A 335/2012. (XII. 4.) sz. kormányrendelet értelmében fel kell kínálnunk az MPL szállítás lehetőségét is. Ez megnövekedett adminisztrációval és költséggel jár (pl. a csomag kiszállítása a postára stb.) ezért a postai djon felül kezelési költséget számolunk fel és a kiszálltás ideje 3-6 munkanap között változik. (Jelen határidőig az online csomagfelvitel lehetőségét a Magyar Posta nem bocsátotta rendelkezésünkre, így ezt a szolgáltatást még nem tudjuk garantálni.)
Ennél a szállítási módnál csak előreutalásos fizetés választható és nem vonatkozik rá az 50.000 Ft feletti ingyenesség.

Díjak, kölségek MPL szállítással:
- Házhozszállítás 10 kg-ig: 1990 Ft postai díj + 3010 Ft kezelési költség = 5000 Ft
- Csomagautomata, Posta Pont: 990 Ft postai díj + 3010 Ft kezelési költség = 4000 Ft
- Házhozszállítás 20 kg-ig: 2990 Ft postai díj + 3010 Ft kezelési költség = 6000 Ft (telefonos egyeztetés után)

A számlán a szállítás és kezelési költségeket külön tételként tüntetjük fel, ez közvetített szolgáltatást is tartalmaz.
Csak magyarországi címre szállítható!

Garanciális feltételek
Termékeinkre 2 illetve 1 év, telephelyünkön érvényes garanciát vállalunk. (A garanciális javítással kapcsolatos szállítási költségek a vevőt terhelik.) A garanciaidőt a terméklapon és a számlán feltüntetjük. Külön garanciajegyet nem állítunk ki, a számla egyben garancialevél is. Ahol nem szerepel garanciaidő, ott - a termék jellegéből adódóan - nem érvényesíthető a garancia.

Megrendelés visszaigazolása, szerződéskötés:
Az infortech.hu webáruházban leadott megrendelésről automatikus visszaigazoló emailt küld a rendszer, ez egy tájékoztató levél, mely nem tartalmazza az ügyfél kedvezménykuponjának érvényesítését. Ha hibát vesz észre személyes adataiban, kérjük minél előbb jelezze.
Ezzel a levéllel még nem jön létre a szerződéskötés. Utánvétes rendelés esetén telefonon vesszük fel a kapcsolatot megrendelőnkkel, előreutalás esetén a számlát elküldjük e-mail-ben.

 

Jótállás, szavatosság, garanciális ügyintézés
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére vonatkozó jogszabályok:
A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet, és a 72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelet.
A garanciaidőn belül meghibásodott (vagy hibásnak vélt) terméket cégünk telephelyére kell eljuttatni a számla vagy annak másolata kíséretében. Minden esetben munkalapot állítunk ki, mely többek között a hiba leírását, a számla sorszámát, az ügyfél nevét és értesítési telefonszámát tartalmazza. Ha postán vagy futárral érkezik a javításra/bevizsgálásra szánt készülék, a hiba leírását írásban kérjük közölni. Ez megtehető egy kísérőlevélben vagy akár e-mailben (info@adapter.hu).
A visszaérkezett árut szervizünk bevizsgálja. Felhívjuk figyelmét, hogy az eladó az áru esetleges nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését követelheti.
A munka végeztével értesítjük Önt a megadott elérhetőségen. A munkalapon feltüntetjük az elvégzett munkát. A garancia a telephelyünkön érvényes, ezért az áru elszállításáról Önnek kell gondoskodnia. Amennyiben bebizonyosodik, hogy a termék már az átvételkor hibás volt, úgy cégünk állja a visszaszállítás költségét.
Az esetleges garancián túli javításokat is cégünk végzi. Részletekről érdeklődjön.

Panaszkezelés

Az ügyfél a termékekkel vagy az eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a HUMANsoft AHT Kft. fent megadott elérhetőségein teheti meg.

Adatvédelem, adatkezelés: itt >>> olvashat

Szerzői jogok
A www.infortech.hu oldal szerzői jogvédelem alatt áll. A HUMANsoft AHT Kft. a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a weboldalon megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve valamennyi grafikát, fényképet és egyéb anyagokat, a weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).


Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse Ügyfélszolgálatunkat az info@infortech.hu címen vagy az alábbi telefonszámon: 1-414-4040

Hírlevél

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.