+

Vásárlási tudnivalók

Általános információ

Áruházunkban csak kiváló minőségű, raktáron lévő termékeket árusítunk.
Minden termék személyesen is megvásárolható, készpénz fizetéssel vagy azonnali átutalással cégünk telephelyén (1155 Budapest, Tóth István u. 105.) munkanapokon 8.30 és 17 óra között.

Az áruházban feltüntett árak az általános forgalmi adót tartalmazzák.

Webáruházunkban a minimális rendelési érték 4980 Ft. (szállítási költség nélkül értendő)

 

Szállítás, fizetés

Szállítási költségek:
utánvéttel: 2480 Ft
előreutalással: 1980 Ft (50.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes!)

Fizetési módok:

Utánvét: a GLS futárjának készpénzzel vagy bankkártyával

Utalás: A megadott számlázási címre kiállítjuk a számlát, ezt e-mailben átküldjük, Ön átutalja az áru ellenértékét, és miután a számlánkon jóváíródott az összeg, átadjuk az árut a számla eredeti példányával együtt a GLS futárszolgálatnak.
A számlán a szállítás költségét külön tételként tüntetjük fel, ez közvetített szolgáltatást is tartalmaz.
Ha személyes átvételt választott, értesítjük, amint az áru ellenértéke számlánkon jóváíródott. A megrendelt áru ezután átvehető telephelyünkön munkanapokon 8.30 és 17 óra között.

Kiszállítás ideje
A munkanapon 13 óráig beérkező utánvétes rendeléseket még aznap átadjuk a futárnak. Az utánvétes rendelést mindig telefonos egyeztetés előzi meg, ezért kérjük valós telefonszámot adjon meg!
Előreutalás esetén, ha 13 óráig megérkezik az áru ellenértéke számlánkra, még aznap átadjuk a csomagot a futárnak.

A GLS futárszolgálat a feladást követő munkanapon 8 és 16 óra között kézbesíti Önnek az árut. Kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol ebben az időszakban tartózkodik valaki.
Ügyeljen a pontos címzésre (emelet/ajtó; cégnév, ha a munkahelyére kéri a szállítást stb.), mert az "elégtelen címzés" miatt hozzánk visszaérkező csomagot nem áll módunkban saját költségünkre újra elküldeni.
A megadott szállítási feltételek csak magyarországi címre érvényesek!
Utánvéttel kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

Garancia, elállás

Garanciális feltételek
Termékeinkre  1 év, telephelyünkön érvényes garanciát vállalunk. (A garanciális javítással kapcsolatos szállítási költségek a vevőt terhelik.) A garanciaidőt a terméklapon és a számlán feltüntetjük. Külön garanciajegyet nem állítunk ki, a számla egyben garancialevél is. Ahol nem szerepel garanciaidő, ott - a termék jellegéből adódóan - nem érvényesíthető a garancia.

Megrendelés visszaigazolása, szerződéskötés:
Az adapter.hu webáruházban leadott megrendelésről automatikus visszaigazoló emailt küld a rendszer, ez egy tájékoztató levél, mely nem tartalmazza az ügyfél esetleges kedvezménykuponjának érvényesítését. Ha hibát vesz észre személyes adataiban, kérjük minél előbb jelezze.
Ezzel a levéllel még nem jön létre a szerződéskötés. Utánvétes rendelés esetén telefonon vesszük fel a kapcsolatot megrendelőnkkel, előreutalás esetén a számlát elküldjük e-mail-ben. Amennyiben személyes átvételt jelölt meg helyszíni fizetéssel, úgy a szerződéskötés cégünk telephelyén jön létre, amikor a vevő a terméket átveszi és azt kifizeti. A helyszínen lehetőség van az átvett termék megtekintésére, ha szükséges és lehetséges, kipróbálásra is. Ez esetben az elállási jog nem érvényesíthető.

A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
Az elektronikus úton megkötött szerződésere a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

Elállási jog
A fogyasztónak a termék átvételétől számított 14 (naptári) napon belül indoklás nélküli elállási joga van. Vásárlónk az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.

Részletek:

Fogyasztó fogalma: Fogyasztó az a foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
Ennek értelmében: Nem minõsül fogyasztónak, ezért az elállási joggal nem élhet az egyéni vállalkozó, egyéni cég, gazdasági társaság, jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek, társasházak.

Az elállási jog néhány, a jogszabály által felsorolt kivételtől eltekintve minden termékre vonatkozik, ami hiánytalanul (minden tartozékával) érkezik vissza a HUMANsoft AHT Kft-hez (1155 Budapest, Tóth István u. 105.)

A termék adásvételére irányuló szerződés esetén a fogyasztó az elállási jogát már a szerződés megkötése és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolja.
Felhívjuk figyelmét, hogy a fogyasztó az elállási joga gyakorlása előtt a terméket csak annak jellege, tulajdonságai, és működése megállapításához szükséges mértékben használhatja. Az ezt meghaladó használatból eredő értékcsökkenést elállási joga gyakorlását követően köteles megtéríteni a HUMANsoft AHT Kft-nek.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Fogyasztónak saját költségén kell gondoskodnia, az elállás bejelentésétől számított legkésőbb 14 napon belül vissza kell juttatnia cégünkhöz. Felhívjuk figyelmét, hogy cégünk utánvétes csomagokat nem vesz át. Az áru védeleme érdekében kérjük, a készülék eredeti csomagolásában juttassa vissza hozzánk vagy futárszolgálattal vagy tértivevényes MPL postacsomagban! A postai levélként küldött csomagok rendben történő megérkezéséért nem tudunk felelősséget vállani.
A termék dobozát csomagolja be, arra nem írjon, ne ragasszon semmit!
Elállásra vonatkozó igényét írásban (emalben vagy postai levélben) vagy személyesen kell bejelentenie. Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot kell a termék átvételétől számított 14 (naptári ) napon belül elküldeni cégünknek.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog
- az Infortech Webáruház telephelyén történő személyes vásárlás esetén (lásd feljebb);
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
- olyan esetekben, amikor a fogyasztó a terméket szakembereink tanácsa ellenére, saját felelősségére vásárolta meg. Ilyen esetben a termék teszteléséről beszélünk, aminek a díja a termék árának 10%-a, de minimum 1500 Ft és előzetes konzultáció alapján engedélyezzük;
- a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

Az áru ellenértékét az az áru visszaérkezését követő 14 napon belül fizetjük vissza. A vételár visszafizetése személyes visszahozatal esetén történhet készpénzben is, egyébként átutalással (a vevő által írásban megadott bankszámlaszámra) történik.
Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
Ha a fogyasztó a szerződéstől eláll/azt felmondja, ezzel a szerződéshez kapcsolódó járulékos szerződést is felbontja/megszünteti. Ilyen esetben semmilyen egyéb járulékos költség a kapcsolódó szerződés felbontásával kapcsolatban nem terheli fogyasztót.

Jótállás, szavatosság, garanciális ügyintézés
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére vonatkozó jogszabályok:
A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet, és a 72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelet.
A garanciaidőn belül meghibásodott (vagy hibásnak vélt) terméket cégünk telephelyére kell eljuttatni a számla vagy annak másolata kíséretében. Minden esetben munkalapot állítunk ki, mely többek között a hiba leírását, a számla sorszámát, az ügyfél nevét és értesítési telefonszámát tartalmazza. Ha postán vagy futárral érkezik a javításra/bevizsgálásra szánt készülék, a hiba leírását írásban kérjük közölni. Ez megtehető egy kísérőlevélben vagy akár e-mailben (info@infortech.hu).
A visszaérkezett árut szervizünk bevizsgálja. Felhívjuk figyelmét, hogy az eladó az áru esetleges nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését követelheti.
A munka végeztével értesítjük Önt a megadott elérhetőségen. A munkalapon feltüntetjük az elvégzett munkát. A garancia a telephelyünkön érvényes, ezért az áru elszállításáról Önnek kell gondoskodnia. Amennyiben bebizonyosodik, hogy a termék már az átvételkor hibás volt, úgy cégünk állja a visszaszállítás költségét.
Az esetleges garancián túli javításokat is cégünk végzi. Részletekről érdeklődjön.

Panaszkezelés

Az ügyfél a termékekkel vagy az eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a HUMANsoft AHT Kft. fent megadott elérhetőségein teheti meg.

Adatvédelem, adatkezelés itt: >>>


Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse Ügyfélszolgálatunkat az info@infortech.hu címen vagy az alábbi telefonszámon: 1-414-4040

Szerzői jogok


A www.infortech.hu oldal szerzői jogvédelem alatt áll. A HUMANsoft AHT Kft. a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a weboldalon megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve valamennyi grafikát, fényképet és egyéb anyagokat, a weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

Rendelés

Tegye a megvásárolni kívánt termékeket a kosarába és kattintson a Pénztár gombra! Rendelését leadhatja regisztráció nélkül vagy regisztráció után. Mindkét esetben meg kell adnia a szállítási és számlázási adatait, egy valós telefonszámot és email-címet. A regisztrációval történő vásárlás előnye, hogy rendelését később is nyomon követheti, és a személyes adatokat nem kell minden egyes vásárláskor újra megadni. Természetesen mindkét esetben lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így pl. akár ajándékot is küldhet áruházunkból.

A szállítási/számlázási címet az Adatmódosítás gombra kattintva változtathatja meg.

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.